فنی مهندسی 1. تعریف قطعات 2. تعریف محصولات و بازبینی 3. مراحل ساخت 4. FMEA 5. Packing list 6. محل و ترتیب مصرف قطعات 7. نمودار درختی محصولات
تولید 1. برنامه ریزی تولید 2. لیست کمبود 3. عملکرد کارگران 4. برون سپاری 5. قطعات نیم ساخته 6. زمان های تولید
فروش 1. صدور پیش فاکتور 2. صدور سفارش تولید 3. فاکتور مشتریان 4. بستانکاری مشتریان 5. تعهدات پرداخت 6. شاخص های مدیریتی
خدمات پس از فروش 1. صدور پیش فاکتور 2. صدور سفارش تولید 3. فاکتور مشتریان 4. بستانکاری مشتریان 5. تعهدات پرداخت 6. شاخص های مدیریتی 7. ارائه خدمات پس از فروش از ثبت درخواست تا ارسال کارشناس، ثبت گزارش کار و نظر سنحجی از مشتری
اداری و مالی 1. تعریف قیمت قطعات 2. تعریف قیمت محصولات 3. فرم های خروج 4. درخواست خرید 5. اموال و دارایی 6. حساب تامین کنندگان
کنترل کیفی مدیر کنترل کیفیت به صورت مستقل زیر نظر مدیریت ارشد سازمان جهت اطمینان از انطباق محصول و خدمات با الزامات مشخص شده فعالیت مینماید بدین منظور از طریق بازرسی ها و آزمون ها بر کیفیت محموله های ورودی مواد اولیه ،محصول نیمه ساخته و محصول نهایی نظارت مینماید. چکیده ای ای از امکانات موجود در نرم افزار: 1. کنترل ورودی 2. کنترل نهایی 3.کنترل قطعات معیوب 4. کنترل شروع تولید 5. کنترل حین تولید
مسئول سیستم انجام تمامی موارد مرتبط با استاندارد از قبیل روشهای اجرایی، بازنگی های مدیریتی، تغییر سند،اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، ممیزی داخلی و خارجی
روابط عمومی انجام امور مرتبط با روابط عمومی از قبیل 1. شکایت مشتریان 2. نظر سنجی از بابت فروش 3. نظر سنجی از بابت خدمات پس از فروش 4. پیامک های ارسالی به مشتریان
کارگزینی 1. ماموریت و مرخصی 2. مدیریت اطلاعات پرسنل 3.مدیریت تسهیلات 4. ارزیابی عملکرد 5. دوره های آموزشی سالانه 6. دوره های آموزشی تخصصی
تدارکات 1. ثبت اطلاعات خرید 2. ارزیابی عملکرد تامین کنندگان 3. حساب تامین کنندگان 4. عودت به تامین کنندگان